Klantenservice

U kunt ons bereiken via onze contactpagina indien het antwoord niet te vinden is via de onderstaande antwoorden.
Telefonisch zijn wij enkel te bereiken tussen 18:00-21:00 uur ‘s avonds. E-mail en sociale media berichten worden binnen 24 uur beantwoord.

FAQ oftewel veel gestelde vragen

1. Met welke vervoerder werken jullie?

Wij werken met DHL. Ook geven we de track & trace code door zodra deze beschikbaar is.

2. Waarom is de levertijd 1-2 werkdagen?

Vervoerders hebben door de toename meer moeite met op tijd leveren gekregen. Omdat we zeker willen weten dat je het product op tijd binnen hebt, kiezen we liever voor een ruimere levertijd.

3. Waarom sturen jullie pas indien er vooraf betalen?

Met de creditcard betalen is feitelijk achteraf betalen.

4. Kan een product retour?

Dat kan. Indien alle producten nog dicht in hun verpakking zitten. Al onze producten zijn hygiëne producten en daardoor hoeven we ze niet retour te nemen indien u niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarde. Mocht er toch iets niet in orde zijn, laat het ons weten. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

5. Er is iets defect.

Als er iets defect is, lossen we dat graag met u op. Dit betekent voor ons dat er maar twee oplossingen mogelijk zijn. Product vervangen of deels uw geld retour (afhankellijk van de bestelling).

6. Waar is het herroepingsformulier te vinden?

Hopelijk is het pakket naar wens. Mocht dit niet zo zijn, kan het pakket herroepen worden. Hier vindt je het herroepingsformulier. Echter geldt er wel een aanvullende voorwaarde dat alle verpakkingen dicht zijn en nooit geopend. Omdat wij met hygiëne producten werken. Indien het product defect is, zoeken we samen naar een passende oplossing.

7. Actiecodes
Actiescodes komen in alle vormen en maten en worden altijd duidelijk vermeld hoe  en op welke producten deze werken. 

Vragen? Vragen!
Mocht u nog een vraag hebben, stel deze van via onze contactpagina.